Zwroty/Reklamacje
Do przesyłki należy koniecznie dołączyć wypełniony FORMULARZ ZWROTU, który był dołączony do paczki. Można go też pobrać tutaj.
System Wygodne Zwroty działa wyłącznie na terenie Polski. W przypadku zwrotów z zagranicy, prosimy o samodzielne nadanie paczki za pośrednictwem lokalnej firmy kurierskiej lub poczty.
WARUNKI ZWROTÓW:
- Termin: 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
- Stan towaru:
- Towar musi być starannie zapakowany i zabezpieczony, aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu.
- Towar nie może być używany, ubrudzony, ani uszkodzony. Musi posiadać oryginalne metki, w tym taśmę z logo.
- Odpowiedzialność: Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, jeśli użycie przekracza konieczność stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (zgodnie z Art. 34 ustawy o prawach konsumenta).
- Formularz: Do przesyłki dołącz wypełniony FORMULARZ ZWROTU (dostępny w paczce).
- Koszt przesyłki zwrotnej: pokrywa klient. Można skorzystać z Wygodnych Zwrotów (link na górze) lub samodzielnie wysłać paczkę na poniższy adres:
ADRES DO ZWROTU:
LOOLA
Dys, ul. Kwiatowa 8
21-003 Ciecierzyn
UWAGA!
Prosimy NIE WYSYŁAĆ PACZEK DO PACZKOMATU ani innego punktu odbioru!
NIE PRZYJMUJEMY PACZEK WYSŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM.
Nie ma możliwości odbioru/wymiany/zwrotu osobistego towaru pod wskazanym adresem!
Ważne informacje:
- Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki ze zwrotem.
- Paragony są wysyłane w wiadomości mailowej.
- Klientom kupującym produkt na firmę z fakturą VAT nie przysługuje prawo zwrotu.
- Przelewy wykonujemy tylko na konta polskie. W przypadku przelewu na zagraniczne konto, sklep nie odpowiada za prowizje pobrane przez banki – ten koszt ponosi kupujący. Dotyczy to również transakcji przez serwis PayPal.
REKLAMACJE:
W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy o odesłanie towaru na adres:
LOOLA
Dys, ul. Kwiatowa 8
21-003 Ciecierzyn
Wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który można pobrać tutaj.