Loola
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?
Nie mam jeszcze konta
Zarejestruj się

Zwroty/Reklamacje

 
 

Do przesyłki należy koniecznie dołączyć wypełniony FORMULARZ ZWROTU, który był dołączony do paczki. Można go też pobrać tutaj.

 

System Wygodne Zwroty działa wyłącznie na terenie Polski. W przypadku zwrotów z zagranicy, prosimy o samodzielne nadanie paczki za pośrednictwem lokalnej firmy kurierskiej lub poczty.

 

WARUNKI ZWROTÓW:

  • Termin: 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
  • Stan towaru:
    • Towar musi być starannie zapakowany i zabezpieczony, aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu.
    • Towar nie może być używany, ubrudzony, ani uszkodzony. Musi posiadać oryginalne metki, w tym taśmę z logo.
  • Odpowiedzialność: Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, jeśli użycie przekracza konieczność stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (zgodnie z Art. 34 ustawy o prawach konsumenta).
  • Formularz: Do przesyłki dołącz wypełniony FORMULARZ ZWROTU (dostępny w paczce).
  • Koszt przesyłki zwrotnej: pokrywa klient. Można skorzystać z Wygodnych Zwrotów (link na górze) lub samodzielnie wysłać paczkę na poniższy adres:

 

ADRES DO ZWROTU:

LOOLA
Dys, ul. Kwiatowa 8
21-003 Ciecierzyn

 

UWAGA!

Prosimy NIE WYSYŁAĆ PACZEK DO PACZKOMATU ani innego punktu odbioru!

NIE PRZYJMUJEMY PACZEK WYSŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM.

NIE ODBIERAMY PACZEK, KTÓRE WYMAGAJĄ ODPRAWY CELNEJ. Czyli przesyłek spoza UE (np. z Wielkiej Brytanii), które wiążą się z opłatami celnymi lub dodatkowymi formalnościami.

Nie ma możliwości odbioru/wymiany/zwrotu osobistego towaru pod wskazanym adresem!

 

Ważne informacje:

  • Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki ze zwrotem.
  • Paragony są wysyłane w wiadomości mailowej.
  • Klientom kupującym produkt na firmę z fakturą VAT nie przysługuje prawo zwrotu.
  • Przelewy wykonujemy tylko na konta polskie. W przypadku przelewu na zagraniczne konto, sklep nie odpowiada za prowizje pobrane przez banki – ten koszt ponosi kupujący. Dotyczy to również transakcji przez serwis PayPal.
  • Można odesłać sukienki z kilku różnych zamówień w jednej paczce – należy jednak dołączyć osobny formularz zwrotu dla każdego z zamówień.

 

REKLAMACJE:

W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy o odesłanie towaru na adres:

LOOLA
Dys, ul. Kwiatowa 8
21-003 Ciecierzyn

Wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który można pobrać tutaj.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium