Zwroty/Wymiany/Reklamacje

W przypadku zwrotu/wymiany/reklamacji towar należy odesłać na adres:

Loola

ul. Orzeszkowej 24, Krępiec

21-040 Świdnik

 

WYMIANA:

Prosimy do paczki dołączyć kartkę z informacją o numerze zamówienia i na jaki rozmiar mamy wymienić produkt oraz proszę uiścić przelew 10zł za ponowne wysłanie do Państwa paczki. Można również dołączyć 10zł do przesyłki. W przypadku wymiany paragon i oświadczenie nie są wymagane. Paczka zostanie nadana przesyłką kurierską.

Na wymianę jest 14 dni od momentu otrzymania paczki.

 

ZWROT:

Na odstąpienie od umowy klient ma 14 dni kalendarzowych. Towar wysyłany musi być starannie zapakowany i zabezpieczony. Najlepiej odesłać produkt w pudełku, w którym zamówienie zostało wysłane, ale nie jest to niezbędne - ważne żeby produkt nie zdeformował się w trakcie transportu. Paczki odesłane w za małych kopertach powodują mocne wygniecenie produktu, w takim przypadku klient ponosi koszty pralni. Koperty A4 są za małe, aby odpowiednio przetransportować towar. Towar nie może być używany, nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym również zapachu perfum, papierosów lub innych). Absolutnie nie przyjmujemy towaru ubrudzonego pudrem/podkładem ani posiadającego inne plamy! Towar musi posiadać wszystkie oryginalne metki.

Aby zwrot został przyjęty - NIEZBĘDNE jest dostarczenie oświadczenia zwrotu w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Najlepiej oświadczenie dołączyć do paczki. Zgodnie z ustawą - warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie takiego oświadczenia. Przykładowe oświadczenie zwrotu podane jest poniżej. 

NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM

UWAGA! W PRZYPADKU NIESPEŁNIENIA POWYŻSZYCH KRYTERIÓW PRODUKT ZOSTAJE ODESŁANY Z POWROTEM DO KLIENTA NA JEGO KOSZT!

 

 

Imię i nazwisko konsumenta                                                                                                     Miejscowość, data

Adres zamieszkania

 

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

 

 

Oświadczam, że odstępuję od umowy (nr zamówienia) ................

zawartej dnia...................................................... poprzez Sklep Internetowy www.loola.pl

Powód zwrotu: ...........................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................................................

 

Proszę o zwrot kwoty....................zł (słownie: .......................................................................................................)

na konto nr...................................................................................................................................................................

 

Zwracam......................................................................................... w stanie niezmienionym.

 

 

                                                                                 podpis Konsumenta ___________________________

 

 

NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK WYSŁANYCH NA ZŁY ADRES - PRZYJMUJEMY TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZESYŁKI WYSŁANE NA ADRES:

Loola

ul. Orzeszkowej 24, Krępiec

21-040 Świdnik

ZWROTY ROZPATRUJEMY W CIĄGU 14 DNI. PRZELEWY ROBIMY RAZ NA 2 TYGODNIE I NIE MA MOŻLIWOŚCI PRZYSPIESZENIA. PROSIMY O CIERPLIWOŚĆ, JEŚLI TOWAR ZOSTAŁ ODESŁANY ZGODNIE Z REGULAMINEM TO PRZELEW ZOSTANIE WYKONANY W CIĄGU 14 DNI.

 

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl