Zwroty/Reklamacje
LOOLA
Dys, ul. Kwiatowa 8
21-003 Ciecierzyn
Uwaga! Nie ma możliwości odbioru/wymiany/zwrotu osobistego towaru pod wskazanym adresem!
Prosimy NIE wysyłać paczek do paczkomatu ani innego punktu odbioru!
REKLAMACJA:
W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy o odesłanie towaru na adres:
LOOLA
Dys, ul. Kwiatowa 8
21-003 Ciecierzyn
wraz z wypełnionym formularzem:
ZWROT:
Na odstąpienie od umowy klient ma 14 dni kalendarzowych. Towar wysyłany musi być starannie zapakowany i zabezpieczony. Najlepiej odesłać produkt w pudełku, w którym zamówienie zostało wysłane, ale nie jest to niezbędne - ważne żeby produkt nie zdeformował się w trakcie transportu. Paczki odesłane w za małych kopertach powodują mocne wygniecenie produktu, w takim przypadku klient ponosi koszty pralni. Koperty A4 są za małe, aby odpowiednio przetransportować towar. Towar nie może być używany, nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym również zapachu perfum, papierosów lub innych). Towar nie może być ubrudzony pudrem/podkładem, nie może posiadać plam, ani nie może być w żaden sposób uszkodzony. Towar musi posiadać oryginalnie przymocowane wszystkie metki, w tym taśmę z logo. W przypadku niespełnienia tych warunków zgodnie z Art 34 ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Ze względu na to, że nie sprzedajemy produktów brudnych, ani bez metek, to wartość takich produktów spada do 0zł, w związku z czym klient ponosi koszt w wysokości ceny produktu.
Aby zwrot został przyjęty - NIEZBĘDNE jest dostarczenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Zgodnie z ustawą - warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie takiego oświadczenia. Gotowy do wypełnienia formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy dołączamy do paczki z towarem. Wystarczy go wypełnić i dołączyć do paczki zwrotnej.
Paragony wysyłane są do Państwa w wiadomości mailowej.
Klientom kupującym produkt na firmę z fakturą VAT nie przysługuje prawo zwrotu.
Przelewy wykonujemy tylko na konta polskie. W przypadku przelewu na zagraniczne konto Sklep nie odpowiada za prowizje pobrane przez banki - ten koszt ponosi kupujący. Dotyczy to również transakcji przez serwis PayPal.
NIE PRZYJMUJEMY PACZEK WYSŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM.
ZWROT PIENIĘDZY NASTĄPI W CIĄGU 14 DNI OD DATY OTRZYMANIA PACZKI ZE ZWROTEM.