Loola

❄️ ZIMOWA PROMOCJA ❄️ na sukienki z poprzednich kolekcji Ostatnia szansa!

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?
Nie mam jeszcze konta
Zarejestruj się

Zwroty/Wymiany/Reklamacje

 
Pamiętaj, żeby do przesyłki koniecznie dołączyć wypełniony formularz zwrotu z paczki!
Formularz został dołączony do paczki, jeśli go zgubiłaś wydrukuj i wypełnij ten: FORMULARZ
 
W przypadku samodzielnego nadania paczki towar należy odesłać na adres:

LOOLA

Dys, ul. Kwiatowa 8

21-003 Ciecierzyn

Uwaga! Nie ma możliwości odbioru/wymiany/zwrotu osobistego towaru pod wskazanym adresem!

Prosimy NIE wysyłać paczek do paczkomatu ani innego punktu odbioru!

 

WYMIANA:

Wymiana możliwa jest w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania paczki z towarem. Wymiany można dokonać TYLKO na produkt, który jest w tej samej cenie.

W celu dokonania wymiany prosimy do paczki dołączyć kartkę z zapisanym numerem zamówienia, imieniem i nazwiskiem osoby zamawiającej oraz informacją na jaki rozmiar / kolor / model produkt ma zostać wymieniony. Prosimy uiścić przelew w wysokości 10 zł za ponowne wysłanie do Państwa paczki. Można również dołączyć 10 zł do przesyłki. W przypadku wymiany paragon i oświadczenie nie są wymagane. Dowód zapłaty za przesyłkę wysyłamy mailem.

Nowy produkt zostanie wysłany w ciągu kilku dni od otrzymania przez nas paczki.

 

REKLAMACJA:

W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy o odesłanie towaru na adres:

LOOLA

Dys, ul. Kwiatowa 8

21-003 Ciecierzyn

wraz z wypełnionym formularzem:

REKLMACJA - LINK

 

ZWROT:

Na odstąpienie od umowy klient ma 14 dni kalendarzowych. Towar wysyłany musi być starannie zapakowany i zabezpieczony. Najlepiej odesłać produkt w pudełku, w którym zamówienie zostało wysłane, ale nie jest to niezbędne - ważne żeby produkt nie zdeformował się w trakcie transportu. Paczki odesłane w za małych kopertach powodują mocne wygniecenie produktu, w takim przypadku klient ponosi koszty pralni. Koperty A4 są za małe, aby odpowiednio przetransportować towar. Towar nie może być używany, nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym również zapachu perfum, papierosów lub innych). Towar nie może być ubrudzony pudrem/podkładem, nie może posiadać plam, ani nie może być w żaden sposób uszkodzony. Towar musi posiadać oryginalnie przymocowane wszystkie metki, w tym taśmę z logo. W przypadku niespełnienia tych warunków zgodnie z Art 34 ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Ze względu na to, że nie sprzedajemy produktów brudnych, ani bez metek, to wartość takich produktów spada do 0zł, w związku z czym klient ponosi koszt w wysokości ceny produktu.

Aby zwrot został przyjęty - NIEZBĘDNE jest dostarczenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Zgodnie z ustawą - warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie takiego oświadczenia. Gotowy do wypełnienia formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy dołączamy do paczki z towarem. Wystarczy go wypełnić i dołączyć do paczki zwrotnej. 

Paragony wysyłane są do Państwa w wiadomości mailowej.

Klientom kupującym produkt na firmę z fakturą vat nie przysługuje prawo zwrotu.

Przelewy wykonujemy tylko na konta polskie. W przypadku przelewu na zagraniczne konto Sklep nie odpowiada za prowizje pobrane przez banki - ten koszt ponosi kupujący. Dotyczy to również transakcji przez serwis PayPal.

NIE PRZYJMUJEMY PACZEK WYSŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM. 

 

ZWROT PIENIĘDZY NASTĄPI W CIĄGU 14 DNI OD DATY OTRZYMANIA PACZKI ZE ZWROTEM.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium