Regulamin zakupów
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO LOOLA
§1
Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].
2. Sklep Loola z siedzibą pod adresem: Dys, ul.Kwiatowa 8, 21-003 Ciecierzyn NIP: 7123190591, REGON: 061558619, email: kontakt@loola.pl
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto
6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
§2
Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru.
§3
Płatności
1. Klient ma do wyboru formy płatności w postaci: przelew, PayU, pobranie.
2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
§4
Wysyłka towaru
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firmy kurierskiej.
2. Termin wysyłki (ok. 2 dni robocze) jest liczony od momentu zaksięgowania należności na rachunku bankowym sklepu lub na koncie PayU. Do tego należy doliczyć czas dostawy przez firmy wysyłkowe.
§5
Reklamacje
1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon)
2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostawy ponosi Sklep.
5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
6. Reklamacji nie podlegają mechaniczne uszkodzenia tkanin (zmechacenia, zaciągnięcia). Produkty szyte są z delikatnych tkanin i koronek - prosimy o ostrożne użytkowanie i delikatne obchodzenie się z produktami.
7. Reklamacji nie podlegają wyprute, poprzecinane szwy.
8. Pojedyncze sztuki z danego modelu mogą delikatnie różnić się odcieniem lub strukturą w zależności od dostawy tkaniny dla danej partii - nie podlega reklamacji.
9. Pojedyncze sztuki z danego modelu mogą różnić się nieznacznie wzorem tkaniny/koronki w zależności od tego, w którym miejscu wpadnie wykrój tkaniny dla danej sztuki - nie podlega reklamacji.
10. W przypadku uznania reklamacji w pierwszej kolejności produkt zostaje naprawiony lub ewentualnie wymieniony na nowy.
§6
Prawo odstąpienia od umowy
1. Na podstawie Ustawy z dn. 30.05.2014 r. o prawach konsumenta Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Prawo do zwrotu nie dotyczy produktów robionych na specjalne zamówienie (dotyczy dresów z indywidualnym haftem robionym na życzenie klienta).
2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni kalendarzowych od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
3. Zgodnie z Art 34 ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
4. W terminie 14 dni roboczych od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Sklep nie odpowiada za prowizje pobrane przez bank za transakcje na konta zagraniczne, ten koszt ponosi kupujący. Dotyczy to również transakcji przez serwis PayPal.
5. Konsument odstępując od umowy sprzedaży powinien odesłać go w stanie niezmienionym. Klient może przymierzyć towar tak, jakby robił to w sklepie, tzn. w ramach zwykłego zarządu. W związku z tym odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (np.: zaciągnięć, uszkodzeń mechanicznych, śladu pudru lub innych zabrudzeń, zapachu perfum, proszku prania, papierosów itp.), powinien posiadać oryginalne metki, w tym taśmę z logo. Koszty przesyłki towaru do Sprzedawcy ponosi Klient. W przypadku niespełnienia tych warunków zgodnie z Art 34 ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Ze względu na to, że nie sprzedajemy produktów brudnych, ani bez metek to takie produktu spadają do wartości 0zł, w związku z czym klient ponosi koszt w wysokości ceny produktu.
6 Z prawa do zwrotu mogą skorzystać jedynie klienci indywidualni. Osoby proszące o wystawienie faktury VAT, w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie mają prawa do zwrotu towaru.
7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie:
a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów),
b) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą
8. Koszt magazynowania nieodebranego przez Klienta produktu wynosi 30pln/ 1 miesiąc magazynowania.
§7
Ochrona prywatności
1. Właściciel sklepu jest Administratorem Danych Osobowych.
2. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
3. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
4. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
5. Powierzone dane osobowe są przechowywane zgodnie z zasadami i zabezpieczeniami zgodnymi z wymaganiami określonymi w obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej przepisach prawa:
a) Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz.926, z późn. zm.)
b) Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.)
c) Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29.04.2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024)
§8
Własność intelektualna
1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu. Wszystkie przedmioty sprzedawane w naszym sklepie są robione według autorskiego pomysłu właściciela oraz zastrzeżone u notariusza. W przypadku wykrycia kopiowania pomysłów lub projektów - sprawa trafia do sądu.
§9
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.